понедељак, 5. октобар 2015.

ŽURBA, ŽURBA



Danas mi je uručeno Rješenje o odbijanju mog zahtjeva za izuzeće sudije za prethodno saslušanje Dragana Aćića, koje je potpisao predsjednik Okružnog suda Banja Luka, Milorad Novković. Nisam iznenađen što su odbili moj zahtjev, ali sam frapiran trivijalnim razlozima koje su naveli u obrazloženju, a pogotovo optužbom da kao optuženi zloupotrebljavam „zakonsku mogućnost podnošenja zahtjeva za izuzeće sudije za prethodno salušanje, kako bi odugovlačio ovaj krivični postupak, sa ciljem diskreditacije njega kao sudije i ovog suda“.

U najmanju ruku su mi čudne sudije koje bi optuženom najradije zabranile da koriste zakonske mogućnosti koje su im date, a još čudnija je njihova žurba i strah da će se ovaj krivični postupak odugovlačiti. Jer su i inače jako brzi i ekspeditivni, pa suđenja razvuku po 5-6- godina i više. 

Ni jedne jedine riječi o jedinoj stvari koja me stvarno zanima i na koju im u svim dosadašnjim podnescima ukazujem – po kom osnovu i kojoj zakonskoj odredbi je Specijalno tužilaštvo nadležno da podigne optužnicu za krivično djelo nesavjestan rad u službi, ako to nije po specijalnom nalogu specijalnog nalogodavca Glavnog specijalnog tužioca (gle, slučanosti pa i on je iz Srpca). I zašto me sudija za prethodno saslušanje u svom obrazloženju optužuje teže od specijalnog tužioca Mladena Mitrovića, kad je tako nepristrasan i besprijekoran.

Jedva čekam da vidim šta će mi odgovoriti na zahtjev za izuzeće Predsjednika suda Milorada Novkovića.



Нема коментара:

Постави коментар