среда, 24. фебруар 2016.

Ko će odgovarati za lažno prijavljivanje?



Jutros sam pisao Milošu Komljenoviću, direktoru RUGIP-a (bivšem inspektoru za koga se priča da je svojevremeno oduzeo, pa zatim vratio Dodiku šleper cigareta, što ga je kandidovalo za sva naredna mjesta što u laktaškoj, a zatim i u banjalučkoj i konačno republičkoj administraciji).

Prvo sam ga obavijestio da su nadležni istražni organi (policija i tužilaštva) već proveli istrage o svim geodetskim i drugim poslovima u periodu dok sam bio na dužnosti direktora RUGIP-a  i iste obustavili zbog nepostojanja dokaza da je učinjeno bilo kakvo krivično djelo. Dostavio sam mu i obavijesti o obustavi tih istraga.

Zatim sam ga informisao da ću, ukoliko ne povuče krivične prijave koje je protiv mene juče onako pompezno podnio, a nakon ovog mog obavještenja, podnijeti krivičnu prijavu protiv njega i njegovih vajnih članova navodne radne grupe, zbog krivičnog djela lažnog prijavljivanja.

Šta više reći o ovoj novoj ujdurmi Milorada Dodika, njegovog kuma Budimira i njihovih zemljišno-knjižnih trabanata? Da li oni stvarno misle da će time što će mene pretvoriti u najvećeg živućeg kriminalca u RS, zamesti tragove svojih zlodjela? 

Posebno me zanima reakcija policije i tužilaštva – nakon što su oni par godina prebrali svaki papir koji sam potpisao (hvala im sada na tome), prika Mileta Radišića (Komljenovićeva ćerka je udata za Radišićevog sina) je formirao radnu grupu sve samih Eliota Nesa da izvrše reviziju (?!?) tih istih poslova, i oni eto „otkriše“ da sam fiktivno i bez tendera premjeravao RS i to za cijelih 19 miliona KM!

Mogu samo da im poručim – mirno i čiste savjesti spavam, a blato kojim ponovo pokušavaju da me uprljaju i dalje ne spada sa njihovih prljavih ruku i obraza.

Нема коментара:

Постави коментар