четвртак, 30. јун 2016.

Održao sam obećanje!



Vaspitan sam da uvijek, ali baš uvijek držim riječ. Kada su negdje u aprilu prošle godine pokrenuli montirani proces protiv mene, obećao sam specijalnom tužiocu Mladenu Mitroviću da će mu to biti zadnje što će uraditi kao tužilac. Predvidio sam i njemu i Specijalnom tužilaštvu neslavan kraj, imajući uvid u dubinu neprofesionalizma, diletantizma, poslušnosti i neautonomnosti na koje su bili bespogovorno spremni na samo jedan Bajin mig.


Danas se pokazalo da sam bio u pravu!


Možeš šta hoćeš i kako ti Baja kaže, ali ne možeš dokle hoćeš! Na danas zakazanom nastavku glavnog pretresa u specijalno montiranom procesu koji je specijalno protiv mene pokrenut od specijalnog tužioca Mitrovića i njegovog šefa Bajića, sve nas je zateklo pismeno glavnog republičkog tužioca Mahmuta Švrake u kome nas obavještava da upravo danas prestaje sa radom Specijalno tužilaštvo, te da specijalni tužioci više ne mogu zastupati optužnice ni pred jednim sudom.


Suđenje je odgođeno do daljnjeg. Do izbora novog Specijalnog tužioca, koji zatim treba da predloži nove tužioce novog Posebnog odjeljenja...


Smijati se il' plakati? - pitanje je sad.


Ne mogu da se ne nasmijem i to grohotom, kad samo pomislim sa koliko su specijalne ostrašćenosti podignuli ovu farsu od optužnice i nadali se da će njome dokazati da sam upravo ja najveći kriminalac u ovoj državi blagostanja, poštenja i integriteta! 


S druge strane, nije da ne bih mogao i zaplakati kada vidim toliko nesposobnosti, bezidejnosti i duboke korumpiranosti onih koji, na žalost, i dalje vode ovu državu sa sve entitetima, kantonima, gradovima i opštinama...


Ipak, znam da za nas ima nade! Mi smo poslovično najbolji upravo kada nam je najgore, a uskoro ćemo, bojim se, dotaknuti samo dno. Vrijeme je da se krene u suprotnom pravcu - prema gore!



Нема коментара:

Постави коментар